شب زده و خاموش
این وبلاگو با تموم وجود برای همه و همه و بر اساس واقعیات نوشتم داستان ها همه واقعین
پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : ملیسا       

تو میگی از پشیمونی میگی که دیگه میمونی

یه حسی باورت داره از اون حسا که میدونی

یه حسی باورت داره بدون شک و تردیدی

فراموشت نشه امروز بهم قولی اگر میدی

همون روزی که میرفتی من الانت رو میدیدم

بهم بد کردی تو اما من اون روزاتو بخشیدم

من اون روزاتو بخشیدم گذشته هر چی که بوده

عزیزم خاطرت جمع و خیالت دیگه اسوده

تو میگی از پشیمونی من از تکرار یک رویا

واسه دوس داشتن تو بوده اگه من اومدم دنیا

تو از موندن میگی و من بازم اروم میگیرم

بازم حرفای شیرین و منی که تحت تاثیرم

واسه داشتن فردامون واسه جبران یه فرصت هس

فقط کنار هم میشه بیایم بیرون از این بن بست

بذار تودستای من دست

بیا شروع کنیم از نو

تو از دلدادگی لبریزمن از دلبستگی مملو............



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین17
ساعت8:34---3 تير 1392
سلام ملیسا خانم واقعا شرمنده ام والان خجالت می کشم نمیدونم به چه رویی ازتون معذرت خواهی کنم ولی بایک فعل ساد ه این کارومی کنم(ببخشید)برای من درس عبرتی شد تا دیگه بی موقع دهنمو باز نکنم وبی موقع وسریع وتند قضاوت نکنم وهمون طوری که تووبم خوندید دیروز براثر یک اشتباه وبم روپاک کردم وکلی اعصابم خورد شد حالا یه وب دیگه ساختم خواستید بیایید به این وب سربزنید.
www.bestwb.rzb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب زده و خاموش و آدرس shabzade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 36288
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1